Ali zakonodaja EU-ja ovira razvoj tehnologije evropskih avtomobilov?

RTV Slovenija pred 14 dnevi  |  Miha Merljak (Avtomobilnost)

V kitajskem mestu Vuhu smo spoznali izkušnje družbe Chery z avtonomno vožnjo, videli, kaj se lahko naučimo iz njihovega razvoja, in razmišljali, kako bi tehnologije vpeljali v evropski promet. Pogovarjali smo se z vodjo razvoja Jochenom Tuetingom.

Rekli ste, da so temeljna načela v Evropi in na Kitajskem enaka. Še vedno pa opažamo, da je Kitajska precej svobodnejša na področju sistemov za pomoč vozniku in 2. stopnje avtonomnosti vožnje. Ko govorimo o zakonih, predpisih in omejitvah, lahko rečemo, da so v Evropi strožji kot na Kitajskem. Zato vidimo, da so kitajski proizvajalci avtomobilskih delov veliko naprednejši. Enako velja za kitajske dobavitelje, če govorimo o vozilih, ki omogočajo avtonomno vožnjo.

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem