Tako so se v zadnjem obdobju spremenili slovenski potrošniki

Zurnal24 pred 17 dnevi  |  Barbara Perko

Za večino potrošnikov cena ostaja ključni dejavnik pri nakupu, manj zvesti pa so posameznim trgovinam.

"Slovenski potrošniki so pri svojih nakupih v zadnjem obdobju ponovno precej preudarni. V povprečju obiščejo približno pet prodajaln na teden, kratke razdalje med prodajnimi mesti in popolna konkurenca med trgovci pa jim omogočajo, da pri želenih izdelkih sproti iščejo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno," nakupovalne navade Slovencev v zadnjem obdobju opišejo pri Trgovinski zbornici Slovenije. Ključna pri odločitvah za nakupe ostaja cena, veliko pozornost pa

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem