PREDPRAZNIČNE PREVARE NA SPLETU: Skoraj tretjina kupcev je že izgubila denar

Regional pred 12 dnevi

Bliža se čas predprazničnih nakupov, ko potrošniki pod pritiskom iskanja popolnih daril pogosto sprejemajo tvegane odločitve, opozarja družba Mastercard.

Skoraj tretjina sodelujočih je že izgubila denar pri takšnih nakupih. Raziskava družb Mastercard in Harris Poll je pokazala, da kar 72 % evropskih kupcev v tem obdobju nakupuje tudi na neznanih spletnih mestih. Četrtina vprašanih je priznala, da informacije preveri le površno ali sploh ne, medtem ko jih polovica podatke temeljito preveri pred nakupom. V preteklih letih je 14 % kupcev že kupilo izdelek, ki ni bil nikoli dostavljen, 10 % pa je prejelo ponarejen

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem