Korporativna shizofrenija – vrzel med obljubo in znamko

Dnevnik 13.05.2024  |  Tonja Blatnik Tonja Blatnik

Ko organizacija raste, se hitro povečujejo tudi njene potrebe po novih sodelavcih, po povezanosti tima in ohranjanju čvrste kulture.

Nevarno je, če se pojavi razpoka med dejansko kulturo podjetja in tem, kaj se o njej govori. Iskrena, stabilna in enovita blagovna znamka delodajalca je eno izmed boljših orodij, kako se temu izogniti. Podjetja, ki hitro rastejo, pogosto trčijo ob problem, da so zaposleni istočasno srčika uspeha in najtežji del njihovega »gazeljega skoka«. Podjetje IMP Pumps iz Komende, ki ga vodi Damir Popović, letošnja Zlata gazela, je podal nasvet vsem, ki se podajajo na

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem