Evrovizija ostaja najbolj gledana vsebina na TV Slovenija: vsaj minuto jo je gledalo 808.000 ljudi

RTV Slovenija 13.05.2024  |  T. K. B.

Vsaj minuto katerega koli evrovizijskega večera si je letos ogledalo kar 808.200 različnih slovenskih gledalcev, ki so za svoje favorite samo v finalnem večeru oddali več kot 37.000 glasov, navaja RTV Slovenija.

Največje glasbeno tekmovanje, Pesem Evrovizije, kljub svoji 68-letni zgodovini še vedno ostaja eden najbolj gledanih dogodkov. Neposredni prenos letošnje prireditve je po prvih podatkih EBU-ja spremljalo okoli 160 milijonov gledalcev v 37 sodelujočih državah in na spletni platformi Youtube. Hkrati je 25 finalistov Pesmi Evrovizije svojo pesem predstavilo v areni Malmö, ki sprejme 15.000 gledalcev. Tudi pri slovenskih gledalcih je tekmovanje za Pesem Evrovizije

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem