Edinstveno barvno komuniciranje za boljšo uporabniško izkušnjo

Finance.si pred 5 urami

Pri TKK nenehno iščemo načine kako še izboljšati nakupno izkušnjo in zadovoljstvo naših kupcev.

Zato smo s prenovo blagovne znamke TKK uvedli inovativno rešitev, ki nedvomno olajša nakupni proces. Z uvedbo edinstvenega barvnega komuniciranja na embalaži izdelkov kupcem olajšamo njihov nakupni proces. Unikatno barvno kodiranje na embalaži kupcem omogoča intuitiven način navigacije med raznolikim naborom izdelkov. Pri snovanju le-tega smo sledili našemu korporativnemu sloganu 'MAKE IT EASIER'. Tako je po temeljiti analizi in tehtnem premisleku v sodelovanju s

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem