Priložnostne znamke za konec leta: od zlatih Janje, Andreje in Frančka Gorazda do prazničnih motivov
RTV Slovenija pred 16 urami | T. K. B.
Pošta Slovenije je v zadnjem letošnjem sklopu priložnostnih znamk izdala štiri praznične ter sedem znamk iz serij o človeških čutilih, otroških igračah in slovenskih letalskih pionirjih, pa tudi v čast (para)olimpijskim junakom.
Praznične znamke vsebujejo po dva božična in dva novoletna motiva. Prva božična uprizarja čarobnost božične noči, druga svete tri kralje Gašperja, Miho in Boltežarja, na novoletnih pa sta uprizorjena praznična jelka in njeno okraševanje. Izšla je tudi druga znamka serije Človeška čutila, na kateri je predstavljeno čutilo vid, na znamki serije Slovenski pregovori in reki pa je tokrat predstavljen pregovor "v sili hudič muhe žre". Na Pošti pa začenjajo tudi novo