Ali zakonodaja EU-ja ovira razvoj tehnologije evropskih avtomobilov?
RTV Slovenija pred 14 dnevi | Miha Merljak (Avtomobilnost)

V kitajskem mestu Vuhu smo spoznali izkušnje družbe Chery z avtonomno vožnjo, videli, kaj se lahko naučimo iz njihovega razvoja, in razmišljali, kako bi tehnologije vpeljali v evropski promet. Pogovarjali smo se z vodjo razvoja Jochenom Tuetingom.
Rekli ste, da so temeljna načela v Evropi in na Kitajskem enaka. Še vedno pa opažamo, da je Kitajska precej svobodnejša na področju sistemov za pomoč vozniku in 2. stopnje avtonomnosti vožnje. Ko govorimo o zakonih, predpisih in omejitvah, lahko rečemo, da so v Evropi strožji kot na Kitajskem. Zato vidimo, da so kitajski proizvajalci avtomobilskih delov veliko naprednejši. Enako velja za kitajske dobavitelje, če govorimo o vozilih, ki omogočajo avtonomno vožnjo.











