STO in Dončić še naprej z roko v roki pri promociji Slovenije v tujini

Delo 07.01.2023

Slovenska turistična organizacija (STO) bo tudi letos pri promociji Slovenije kot turistične destinacije na tujih trgih sodelovala z Luko Dončićem.

Sodelovanje z Luko Dončićem je vredno 100.000 evrov, poroča STA. »Vrhunski športniki so edinstveni ambasadorji naše dežele ter nacionalne in turistične znamke I feel Slovenia. Njihovi športni dosežki prispevajo k večji prepoznavnosti in pozicioniranju naše dežele kot odlične aktivne destinacije na tujih trgih, med Slovenci pa dvigujejo nacionalni ponos,« so ob objavi javnega razpisa zapisali na STO. Izpostavili so vse večji pomen digitalnega komuniciranja in vpliv,

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem