Digitalni oglasi: Google in Meta izgubljata prevlado

Finance.si 19.01.2023

Delež oglasnih prihodkov Mete in Alphabeta prvič po letu 2015 upadel pod 50 odstotkov.

Alphabet in Meta Platforms sta več kot pol desetletja vladala digitalnemu oglasnemu trgu, stroju za denar, ki financira sodobno medmrežje. Leto za letom sta pobrala več kot pol vsega denarja, ki so ga prinesli spletni oglasi, tekmeci in urejevalci pa so se že zbali, da se sploh ni mogoče rešiti njune prevlade. Letos se bo par spopadel z nekaterimi zanju do zdaj največjimi izzivi in pri tem s konkurenco, ki je napadalnejša in finančno bolj podkovana, kot je bila v

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem