Volvo ne bo uvedel naročnine za ogrevanje sedežev

RTV Slovenija 11.02.2023  |  Avtomobilnost

Avtomobilski proizvajalci v času velikih naložb v razvoj električnih in avtonomnih avtomobilov iščejo načine, kako pridobiti dodatni denar. Ena od rešitev, ki se že kaže, je naročnina na napredne elektronske sisteme za varnost in udobje.

Pred kratkim je bil objavljen podatek, da so pri General Motors izračunali, da bi samo s predplačniškimi storitvami do konca desetletja lahko zaslužili približno 25 milijard evrov. Podobna številka se omenja tudi pri četrtem največjem proizvajalcu vozil na svetu, koncernu Stellantis. BMW v Južni Koreji že ponuja gretje sedežev za 17 evrov za mesec, Tesla Motors naročnine vidi primerne za vklop funkcij za delno avtonomno vožnjo. Tudi kitajski premijski proizvajalci

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem