Prvi dan v klicnem centru za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema odgovorili na 329 klicev

Primorske 01.03.2023

Ob 12. uri je delo začel nacionalni klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema.

V prvem dnevu delovanja se je na številko 080 18 01 obrnilo 446 klicateljev. Ker so nekateri zaradi čakanja ob začetnem navalu na klicni center klic prekinili, so operaterji skupaj odgovorili na 329 klicev, so sporočili z ministrstva za zdravje. LJUBLJANA > Največ, 78 odstotkov, klicateljev se je na klicni center obrnilo po pomoč pri iskanju zdravnikov, ki še opredeljujejo paciente. Med njimi jih je največ spraševalo po družinskih zdravnikih, zatem pa po

Povezane novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem