Poslovne priložnosti v sozvočju s športnimi vrednotami

Delo 09.03.2023

Medijska hiša Delo začenja letošnjo športno-poslovno kampanjo, ki se bo končala s konferenco 16. maja.

Medijska hiša Delo danes začenja novo večmesečno poslovno kampanjo z naslovom Športne vrednote in podjetniška miselnost, ki se bo končala 16. maja s poslovno konferenco v Ljubljani. Programski partner konferenčnega dela je podjetje Arista Plus pod vodstvom direktorice Milene Fornazarič. V poslovni kampanji bomo vsak četrtek od marca do sredine maja v časopisu Delo in na spletnih straneh predstavljali aktualne športno-poslovne teme, sodobne modele sodelovanja med

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem