Kitajske banke so najmočnejše

Delo 12.03.2023

Ko gre za vrednost blagovnih znamk, daje velik in rastoč trg kitajskim velikanom prednost pred ameriškimi.

V nadaljevanju preberite: Vrednost blagovne znamke je še eden od načinov, kako lahko med seboj primerjamo globalne bančne velikane. Na lestvici Banking 500, ki jo pripravlja organizacija Brand Finance, po vrednosti svojega imena že od leta 2019 vodijo štiri velike kitajske banke. Celoten članek lahko preberete po ogledu videa. Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka. Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem