Pacienti našli pot za prednostno obravnavo

Zurnal24 14.03.2023  |  S. H. H.

Namesto v zdravstveni dom, pacienti kličejo v klicni center.

V Zdravstvenem domu dr. Adolfa Drolca Maribor so od klicnega centra, ki ga je ustanovilo ministrstvo za zdravje in deluje na Telekomu Slovenije, doslej prejeli povpraševanja glede štirih pacientov. "Gre za en primer naročila recepta, en primer odprtje bolniškega staleža in en primer naročila napotnice," pojasnjuje v mariborskem zdravstvenem domu in se čudijo, zakaj so pacienti v teh primerih raje klicali na klicni center ne pa neposredno k njim. ZD Maribor: Ves dan

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem