Kazen za spletne vplivneže: dve leti zapora in 30.000 evrov denarne globe
Necenzurirano 20.04.2023
Iz Francije prihaja vest o novem zakonu, ki bo urejal vplivnostni marketing v tej državi. Med drugim bodo vplivnežem prepovedali oglaševanje vseh vrst posegov lepotne kirurgije. Zakon določa tudi, da mora influencer, ko v objavi uporabi filter ali kakorkoli drugače »obdela« svoje telo ali obraz, to označiti, da je prejemnik vsebine s tem dejstvom seznanjen. Za kršenje zakona so predvidene kar visoke kazni, dve leti zapora in okoli 30.000 evrov globe, tudi prepoved nadaljnjega dela vplivneža na socialnih
V Sloveniji je okolje, v katerem delujejo vplivneži, pravno še neurejeno, kar so na nedavnem dogodku Dan vplivnostnega marketinga ugotavljali tudi njegovi udeleženci. Odvetnica Alja Fakin, ki je to področje na dogodku osvetlila s pravnega vidika, je dejala, da je osnovna dilema pri pravni ureditvi vplivnostnega marketinga pravilno razumevanje, kaj vplivnostni marketing sploh je. Po njenem mnenju je vplivnež nedvomno medij, »ki pa se od klasičnih razlikuje po svoji