V Brdih si želijo trajnostno ozaveščenih gostov

RTV Slovenija 23.04.2023  |  N. H., Nataša Uršič

V Brdih so sprejeli turistično strategijo, ki za ponudnike, domačine in investitorje predstavlja ključno razvojno smer turizma in prednosti na tem področju do leta 2028. V ospredje so postavili briškega človeka in njegov odnos do okolja in obiskovalcev.

Prav zato Brd ne bodo več promovirali kot turistične destinacije, temveč kot skupnost. Razvoj turizma bo temeljil na butičnosti in obiskovalcih, ki bodo spoštovali iste vrednote, kot jih domačini. To pa so trajnostno, zeleno in lokalno. Novo turistično strategijo so pripravljali leto dni z različnimi soudeleženci. Zaradi vse večjega števila obiskovalcev predvsem v poletnih mesecih, ki so povzročali pritiske na strnjena vaška jedra, so se spoprijemali z vse večjo

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem