VIDEO: Kako se je med promocijo italijanskih lepot znašla slovenska domačija

Necenzurirano 24.04.2023

V promocijskem videu, s katerim italijansko ministrstvo za turizem oglašuje italijanske turistične znamenitosti, se je kot kaže znašel slovenski tujek, in sicer domačija znane vinarske družine Čotar iz Komna, poročajo Primorske novice.

Da se v videu z naslovom Italia, Open to meraviglia za nekaj sekund pojavi slovenska lokacija, je konec tedna prvi opozoril Tržačan Massimiliano Milic iz producentske hiše Terroir Films. Po njegovih pojasnilih sta italijansko ministrstvo za turizem in državna agencija za turizem, ki sta za celotno kampanjo oglaševanja italijanskih lepot odštela kar devet milijonov evrov, za promocijo uporabili posnetke s spletne platforme Artgrid, ki ima proti plačilu 600 dolarjev

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem