Plačilne inovacije za trajnostno potrošništvo

Delo 08.05.2023

Ponovno izumljanje denarja, ki prevzema vedno več digitalnih oblik, je šele začetek.

V nadaljevanju preberite: Odnos ljudi do nakupovanja, dostave blaga in storitev se spreminja. Sodobni potrošnik pričakuje inteligentne (uporabniške) izkušnje in več vključenosti, kar bodo morala podjetja vseh velikosti seveda upoštevati. Dejstvo je, da gotovina pospešeno izginja iz obtoka, njeno vlogo pa vse bolj prevzemajo digitalne oblike denarja kot nacionalne valute, kripto- in drugi žetoni. Na Irskem smo obiskali inovacijski laboratorij podjetja Mastercard,

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem