Koliko stane medijski molk? #kolumna

Necenzurirano 01.07.2023

V zadnjem obdobju, pravijo dobro obveščeni, si posamezni direktorji državnih podjetij že brez zadržkov odkrito kupujejo molk. Beri: lahko se dogovorimo za oglase, če o meni ne boste pisali ničesar. Podjetja, o katerih ne morete prebrati ničesar Zakaj smo tiho o pritiskih kapitala in lobistov Direktorji oglaševalcev kot (nad)uredniki

Začnimo z zgodbo, ki se je pripetila nedolgo nazaj. Predsednik uprave podjetja, katerega največji lastnik je država, je v svoji pisarni sprejel direktorja ene od večjih slovenskih medijskih hiš. Tema sestanka je bilo podaljšanje pogodbe za oglaševanje. Podjetje je oklevalo z njenim podpisom, direktorja pa je zanimalo, kje se je zapletlo. Sploh, ker je znesek iz letne pogodbe v resnici drobiž, s katerim bi lahko medij v najboljšem primeru pokril za en mesec bruto

Necenzurirano »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem