Kitajski izzivi: po Nemcih še odločneje tudi Toyota

SiolNET 01.08.2023  |  Gregor Pavšič

Toyota bo okrepila lokalni razvoj elektrificiranih in baterijskih avtomobilov na Kitajskem, kjer so skupno podjetje že odprli tudi z vodilnim domačim proizvajalcem BYD.

Tudi pri Toyoti se zavedajo pomena konkurenčnosti na kitajskem avtomobilskem trgu. Ta je nekoč tradicionalnim azijskim in evropskim proizvajalcem ponujal skoraj neomejene možnosti rasti prodaje, z uveljavitvijo in tehnološkim prebojem kitajskih znamk – predvsem na področju baterijskih avtomobilov, kot so priključni hibridi in električni avtomobili – pa se je začel veliko ostrejši boj za tržne deleže. Toyoti je v prvi polovici letošnjega leta prodaja na Kitajskem

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem