Heineken ozavešča o pomenu varne vožnje: najboljši voznik je 0,0 voznik
SiolNET 04.09.2023
Pivo je sinonim za sproščeno druženje. Z njim povezujemo dobre trenutke v sproščeni družbi družine, prijateljev ali znancev. Obstajajo pa tudi trenutki, ko alkohol ni dobrodošel – vožnja je zagotovo med njimi. Blagovna znamka Heineken s svojo brezalkoholno različico opozarja na ozaveščanje o odgovornem pitju. Opažajo, da povpraševanje po Heineken 0,0 narašča, kar kaže, da so s svojimi pobudami in partnerstvi za spodbujanje odgovornega pitja ter ponudbo brezalkoholne različice Heineken 0,0 že prepričali
Najboljši voznik je tisti, ki ne pije Blagovna znamka Heineken, pod okriljem katere od leta 2016 po vsem svetu načrtno vlagajo v kampanje za promocijo odgovornega pitja in s tem odvračajo ljudi od vožnje pod vplivom alkohola, dodatno vsaj deset odstotkov medijskih sredstev letno nameni proaktivnemu ozaveščanju o odgovornem pitju. Foto: PIVOVARNA LAŠKO UNION D.O.O. Globalna kampanja Kadar voziš, ne pij pod okriljem blagovne znamke Heineken je letos dobila nov obraz: