Zakaj ima Rogličeva Jumbo-Visma težave z iskanjem novega glavnega sponzorja?

SiolNET 27.09.2023  |  Alenka Teran Košir

V luči presenetljive novice, da šefi ekip Jumbo-Visma in Soudal-Quick Step razmišljajo o združitvi, kar bi močno zamajalo profesionalno kolesarsko krajino, smo se s Tomažem Ambrožičem, marketinškim poznavalcem iz agencije Sport Media Focus, pogovarjali o specifikah kolesarskega športa, ki zahtevajo drugačen model sponzoriranja, realnih možnostih, da bi do velike združitve res prišlo, in razlogih, zakaj ima najbolj dominantna ekipa sezone 2023 tako velike težave pri iskanju glavnega sponzorja.

O specifikah sponzoriranja kolesarstva smo se pogovarjali s Tomažem Ambrožičem, soustanoviteljem, partnerjem in direktorjem športno-marketinške agencije Sport Media Focus. Foto: Siol.net Zakaj smo v kolesarstvu priča tako pogosti menjavi glavnih sponzorjev in zakaj najbolj dominantna ekipe letošnje sezone, ekipa Jumbo-Visma, ki ima v svojih vrstah zvezdnike, kot so Primož Roglič, Jonas Vingegaard, Sepp Kuss in Wout Van Aert, če jih izpostavimo le nekaj, ne more

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem