V prvem mesecu so na številko 114 sprejeli 1678 klicev

Delo 06.10.2023

Klicatelji največkrat iščejo informacije glede upravičenosti do izredne socialne pomoči in izplačilo izredne denarne pomoči.

Vlada je pred dobrim mesecem dni ustanovila klicni center 114, ki je namenjen vsem prebivalcem, ki so bili prizadeti v poplavah. V enem mesecu jih je na 114 poklicalo 1678, so pojasnili iz Ukoma. V projektu sodelujejo zaposleni iz državne uprave, kar je nova praksa, ki se je izkazala za uspešno. Na vprašanja odgovarjajo neposredno, če je treba, klicatelje pokličejo nazaj, obenem pa se njihovi kolegi na ministrstvu trudijo zagotoviti potrebne informacije, da lahko

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem