Zavod za zdravstveno zavarovanje napoveduje pomembno novost

Zurnal24 11.10.2023  |  STA, V. L.

Informacije o izvajanju obveznega zdravstvenega zavarovanja strankam trenutno zagotavljajo po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti in preko fizičnih obiskov strank.

ZZZS načrtuje optimizacijo obstoječega telefonskega komuniciranja s strankami. Z željo izboljšati uporabniško izkušnjo in kakovost telefonskega informiranja za stranke bodo postopoma oziroma fazno do konca leta 2024 vzpostavili enovit in sodoben multimedijski kontaktni center z enotno telefonsko številko, so napovedali za STA. "Sprva bomo obstoječim vsebinam iz dosedanjih klicnih centrov dodali nove vsebine s področja mednarodnega zdravstvenega zavarovanja ter

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem