Povečajte profitabilnost oglaševanja s pomočjo Google analitike

SiolNET 16.10.2023

Od letošnjega julija naprej se je na področju merjenja učinkovitosti oglaševanja zgodila prava revolucija v obliki novega orodja GA4, ki je nova verzija Google analytics. Zato se nam je zdelo zelo primerno, da vam predstavimo, kako si lahko s pomočjo tega zmogljivega orodja pomagate pri izboljšanju učinkovitosti oglaševanja in spletnega nastopa nasploh. Nasvete bo z vami delil direktor podjetja Growthcom, kjer veljajo za specialiste za digitalni marketing in vodijo kampanje po celem svetu. Pri tem pa si na

Foto: Shutterstock Kaj sploh je Google analitika in čemu služi? Google analytics je brezplačno orodje za merjenje obiska in konverzij na vašem spletnem mestu. GA4, kot se imenuja zadnja verzija, omogoča naprednejše poročanje o obisku, ko ta prehaja med različnimi napravami, in je kompatibilen z zahtevami GDPR (Splošne uredbe o varovanju podatkov). S pomočjo Google analitike lahko izboljšate izkušnjo obiskovalcev in jih hitreje ter učinkoviteje spremenite v kupce.

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem