Janšev nameščenec o tem, kako so delili denar

Zurnal24 15.11.2023  |  STA, D. J.

Uroš Urbanija, ki je vladni urad za komuniciranje (Ukom) vodil v času tretje vlade Janeza Janše, je danes pred preiskovalno komisijo DZ, ki preiskuje sume nezakonitega financiranja strank, dejal, da se je pri oglaševanju vlade zavzemal za nediskriminatorno in antimonopolno obravnavo medijev. Pri tem pa da ga njihovo lastništvo ni zanimalo.

Urbanija je po ugotovitvah preiskovalne komisije kot direktor Ukoma najprej pripravil uredbo o oglaševanju blagovne znamke I feel Slovenija, ki bi zavezovala vlado, ministrstva in organe v sestavi, da lahko posameznemu mediju namenijo največ 20 odstotkov oglaševalskega proračuna. A ker uredba po opozorilu vladne službe za zakonodajo ni imela pravne podlage, je uredbo nato spremenil v priporočila. Kot je izpostavila predsednica preiskovalne komisije Mojca Šetinc

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem