Kritika: Tišina 6-9
Dnevnik 15.11.2023 | Špela Barlič Špela Barlič
Tišina 6-9 je, kot daje sklepati že enigmatičen naslov, pristen primerek sodobnega grškega »čudaškega« filma, iz katerega je izšel tudi slavni Yorgos Lanthimos, ki na letošnjem Liffu razprodaja dvorane s produkcijsko razkošno in z zvezdnim prahom posuto, čeprav še vedno osvežujoče ekscentrično komedijo Nesrečna bitja.
Tišina 6-9 je, nasprotno, majhen, nizkoproračunski film, ki z minimalnimi posegi v že obstoječe lokacije in misteriozno zgodbo ustvarja rahlo srhljivo, postapokaliptično, retrofuturistično atmosfero, ki gledalca zaprede v svojo skrivnostno mrežo, čeprav (ali morda prav zato ker) mu ni čisto jasno, za kaj v tem filmu pravzaprav gre. Njegov svet je videti hkrati znan, čudno domač, vendar nekako nadrealističen, utemeljen na povsem samosvoji logiki. V distopičnem