Prvi brk, prvi samopregled – dm kampanja za moške
SiolNET 16.11.2023
Kampanja podjetja dm Prvi brk, prvi samopregled opozarja na pomembnost rednega samopregledovanja mod pri mladih moških. Samopregledovanje je preprosta, hitra in učinkovita metoda, za katero se priporoča, da jo redno izvaja vsak moški po 15. letu starosti. Rak mod je namreč prvenstveno bolezen mladih moških, najpogosteje se pojavlja pri moških v starosti od 18 do 35 let. Redno samopregledovanje mod omogoča zgodnje odkritje te vrste raka, zato dm s kampanjo Prvi brk, prvi samopregled nagovarja mlajše moške,
Foto: DM DROGERIE MARKT D.O.O. Adolescenca je čas velikih sprememb pri moških, ena izmed njih je zagotovo tudi prvo britje. To je prvi znak, da moški odrašča in vstopa v obdobje večje odgovornosti, še posebej do sebe in svojega zdravja. In prvo britje je tudi znak, da je čas, da začne samopregledovanje mod. Kampanjo Prvi brk, prvi samopregled v Sloveniji podpira tudi društvo Onkoman, na njihovi spletni strani so moškim na voljo navodila, kako pravilno opraviti