Ljubljanski taksist med osemminutno vožnjo zaračunal šest minut čakanja

SiolNET 03.12.2023  |  N. V., STA

Vožnja s taksiji je dražja, če potrošnik izbere taksi, ki stoji na postajališču, zato ocenjevalci Mednarodnega inštituta za potrošniške raziskave priporočajo, da prevoz naroči po telefonu ali prek aplikacije. Skupna ugotovitev njihove preverbe kakovosti te storitve je, da "gre včasih za loterijo, ki je lahko tudi precej draga".

Kot so sporočili z Zveze potrošnikov Slovenije, so ocenjevalci v okviru javne službe izvajanja primerjalnih ocenjevanj blaga in storitev, ki jo sofinancira gospodarsko ministrstvo, opravili 16 voženj v Ljubljani, Mariboru in slovenski Istri. Ocenjevali so postopek naročila, natančnost napovedi prihoda, čistočo avtomobila, prijaznost voznika, njegov način vožnje, počutje v avtomobilu, izdajo računa in načine plačila. "Eno vožnjo so ocenili kot zelo dobro, šest jih

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem