NESPREJEMLJIVO VEDENJE KUPCEV V TRGOVINAH: Pravila obnašanja, ki bi jih morali upoštevati

Regional 30.12.2023

Vsak od nas obiskuje trgovine z živili, vendar je kljub samoumevnosti tega opravila potrebno primerno obnašanje.

Neprimerno vedenje kupcev v trgovinah z živili je pogosto, zato se je čas, da se tem napakam izognemo in preprečimo obsojajoče poglede. 1. Dodajanje izdelkov po začetku skeniranja Če se izkaže, da potrebujete še en izdelek, ga ne dodajajte, ko se je že začelo skeniranje. Zapustite vrsto in se vrnite na konec, piše Reader's Digest. 2. Uporaba hitre blagajne z več izdelki Če imate več kot 10 izdelkov, se ne postavljajte v vrsto za hitro blagajno, namenjeno manjšim

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem