Moški "vedo", ženske so pa "čustvene"

SiolNET 24.01.2024  |  Stela Mihajlović

V slovenskih medijih so še vedno trdno zasidrani spolna neenakost in stereotipi, kažejo izsledki raziskave. Poročanje prikazuje podobo, da so informativne vsebine in najpomembnejši dogodki v domeni moških elit in uradnih virov, medtem ko so ženske v primerjavi z moškimi bistveno manj vidne in manj zastopane v vseh kategorijah virov in na vseh tematskih področjih. Kar 73 odstotkov virov informacij v medijih predstavljajo moški, ženske pa 27 odstotkov. Izsledki raziskave pričajo tudi o tako imenovani

Gre za raziskavo, ki so jo skupaj izvedli Združenje ONA VE, Fakulteta za družbene vede Univerze v Ljubljani in Univerza v Stirlingu, prvo takšno, v kateri ni bil opazovan samo odstotek virov glede na spol, pač pa tudi morebitne razlike v statusu, vlogi, položaju in vizualnem prikazu med spoloma. Moški so reševalci problemov, ženske pa tradicionalne "jokice" Moški izrazito prevladujejo v vseh temah medijskega poročanja z več kot tričetrtinsko prevlado na področjih

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem