Po škandalu zaostrujejo pravila za spletne vplivneže

SiolNET 25.01.2024  |  N. V.

Potem ko so italijansko modno vplivnico Chiaro Ferragni ujeli pri zavajanju sledilcev, bodo v Italiji zaostrili pravila za spletne vplivneže in podjetja, ki sodelujejo z njimi.

Italijanska vlada naj bi danes sprejela predlog zakona, s katerim od podjetij in tudi spletnih vplivnežev zahtevajo večjo transparentnost pri prodaji izdelkov z dobrodelno noto. Za zaostritev pravil so se odločili po škandalu slavne modne vplivnice Chiare Ferragni, ki je pri prodaji božične sladice pandoro svoje sledilce zavajala, da bodo z nakupom prispevali v dobrodelne namene, kar ni bilo res. Trendi Znana vplivnica tarča kritik: bogatela je na račun bolnih

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem