Nedolžen nakup na internetu se je za Roka razvil v pravo kalvarijo

Necenzurirano 30.01.2024

Dobil je napačno pošiljko, dostavna služba pa potem ni vedela, kam je zataval njegov pravi paket. In kot pravi, po komentarjih na internetu to sploh ni prvi takšen primer za to dostavno službo.

Rok Pečar je že lanskega oktobra za hčer kupil novoletno darilo, mobilni telefon v vrednosti okoli 150 evrov, prek Ebaya v Nemčiji od fizične osebe. Plačal je kupnino, prodajalec je telefon predal dostavni službi in vse bi moralo potekati po ustaljenih navadah. Čez nekaj dni je prejel paket, ga prevzel, potem pa se je zgodba začela. »Ko sem ga odprl, nisem bil niti pozoren, komu je bil namenjen, ker sem tako ali tako pričakoval paket. No, v njem ni bilo mojega

Internet »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem