Vpogled v možgane slovenskega kupca avta: kaj ima in kaj želi imeti

Zurnal24 23.02.2024  |  Andrej Leban

Pomemben signal za prodajalce novih in rabljenih vozil - sentiment pri slovenskih kupcih se ohlaja, najbolj zaželene znamke in energenti pa ...

Podjetje Briefd v sodelovanju z agencijo Valicon redno vsako četrtletje meri, kako o avtomobilih razmišljajo ljudje v naši državi. Raziskava je strokovna in temelji na dovolj velikem vzorcu, da je mogoče iz nje slediti gibanju mnenja obstoječih lastnikov vozil, tudi glede njihovih preferenc za prihodnost. Ker raziskava segmentira tudi po starostnih skupinah, so še toliko bolj zanimive razlike, kako razmišlja mlada generacija Z (11 odstotkov vprašanih), kaj menijo

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem