ZANIMIVA RAZISKAVA INNORENEW COE: Kako potrošniške blagovne znamke komunicirajo o trajnosti?

Regional 29.02.2024

Danes se naša družba zaradi skrb vzbujajočih podnebnih sprememb bolj kot kadarkoli prej osredotoča na različne vidike trajnosti.

Za bolj trajnostno usmerjeno družbo pa so potrebni odločni premiki in spremembe v vseh družbenih sektorjih in industrijah. Raziskovalki iz InnoRenew CoE sta zasnovali študijo, da bi odkrili, kako lesna pohištvena, tekstilna in avtomobilska industrija komunicirajo o različnih vidikih trajnosti na svojih spletnih straneh. Raziskovalki iz InnoRenew CoE – Lea Primožič in dr. Andreja Kutnar – sta želeli z raziskavo razumeti, kako podjetja svetovnih potrošniških

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem