Še dve slovenski blagovni znamki v roke Hrvatom. Usoda zaposlenih ni znana.
SiolNET 13.01.2023 | K. M., STA
Pivovarna Laško Union je blagovni znamki pijač Sola in Zala prodala slovenski družbi Nika Bev, za katero stoji hrvaško podjetje Stanić Beverages. Kot so danes sporočili iz pivovarne, se bodo tako lažje osredotočili na pivovarsko dejavnost. Obenem so z Niko Bev sklenili dolgoročni dogovor za nadaljnjo distribucijo znamk na slovenskem trgu.
"Naša odločitev za prodajo teh blagovnih znamk izhaja iz dejstva, da ima mestno središče Ljubljane omejene možnosti za nadaljnji dolgoročni razvoj in rast proizvodnje na trenutni lokaciji. Poleg tega naša strategija EverGreen narekuje osredotočanje na našo jedrno pivovarsko dejavnost in zmanjševanje naše kompleksnosti," je odločitev o prodaji v današnji izjavi za javnost pojasnil glavni direktor Pivovarne Laško Union Zooullis Mina. Kot so dodali v podjetju, bodo z