McDonald's po očitkih o seksističnem oglasu: "To je šele začetek kampanje"

Zurnal24 17.04.2025  |  N. Va.

V McDonald'su pravijo, da se zgodba šele začenja.

Po tem, ko je na ulicah zaokrožil oglas za sladoled Pistacija 2.0 s sporočilom "Nisi bil ti. Jaz sem bila kriva. Plis, pokliči me", se je oglasil Inštitut 8. marec in McDonald'su očital, da oglas romantizira toksične in celo nasilne odnose, smo poročali. "Romantiziranje občutka krivde, poniževanja in prevzemanja odgovornosti za nekaj, česar nisi povzročil, ni duhovito. Ni izvirno. In zagotovo ni neškodljivo," so zapisali na družbenih omrežjih. Pri McDonald'su

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem