Kako je uspelo Izoli ustvariti uspešno destinacijsko blagovno znamko

Finance.si pred 17 dnevi

Luca Stančič Kodarin, Kluc: »Morda še vedno preveč stavimo na tradicionalne pristope – oglase, sejemske nastope, klasična predstavitvena gradiv –, namesto da bi vlagali v močno digitalno navzočnost, sodelovanje z ustvarjalci vsebin ...« Izola je v zadnjem desetletju doživela pravi razcvet.

Tako v Sloveniji kot na ključnih tujih trgih je postala prepoznavna kot destinacija avtentičnih doživetij. To je dosežek majhne ekipe z omejenim proračunom, ki je kot enega svojih glavnih strateških stebrov prepoznala močno sodelovanje z lokalno skupnostjo. Del te ekipe je strokovnjakinja za komuniciranje Luca Stančič Kodarin, s katero smo se pogovarjali o tem, kako jim je uspelo ustvariti prepoznavno in uspešno zgodbo, o priporočilih za druge kraje, ki si želijo

Slovenija »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem