Na številki 114 kar 1000 klicev na mesec, največ vprašanj je o dolgotrajni oskrbi

Necenzurirano pred 29 dnevi

Posebni klicni center 114, ki od nedavnega deluje tudi kot informacijska točka o predlogu pokojninske reforme in dolgotrajni oskrbi, te dni v povprečju prejme med 100 in 150 klicev. Privoščite si nemoteno branje

Klicni center 114 deluje od septembra 2023. Vlada ga je tedaj pod nazivom Klicni center za obnovo po poplavah vzpostavila za pomoč poplavljencem, ki jih je prizadela najhujša vodna ujma v zgodovini Slovenije. V tem mesecu so nabor informacij, ki jih od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro na številki 114 podaja 15 svetovalcev, razširili še na področje upokojevanja in dolgotrajne oskrbe. V skoraj 21 mesecih delovanja so prejeli 22 tisoč klicev, torej več kot 1000

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem