Mesečno na 114 pokliče 1000 ljudi, tudi z vprašanji o dolgotrajni oskrbi in pokojninski reformi
RTV Slovenija pred 24 dnevi | La. Da.

V zadnjih dveh tednih so v klicni center 114 prejeli več kot 1700 klicev, od tega 1400 povezanih s pokojninsko reformo in dolgotrajno oskrbo. Od začetka delovanja klicnega centra vsak mesec v povprečju prejmejo 1000 klicev.
Klicni center 114, vzpostavljen po poplavah 2023, je dodatno nalogo, odgovarjanje tudi na vprašanja o vsebinah s področja pokojninske reforme in dolgotrajne oskrbe, prevzel v maju. Od začetka delovanja so vsak mesec v povprečju prejeli 1000 klicev, skupaj približno 22.000, je v izjavi ob obisku povedal vodja klicnega centra Matjaž Florjanc Lukan. Trenutno jih po njegovih besedah najpogosteje pokličejo starejši in njihovi svojci. S področja dolgotrajne oskrbe jih