Bralna pismenost je temelj učenja, a v šolskih knjižnicah kupijo v povprečju 0,39 knjige na učenca
RTV Slovenija pred 7 dnevi | P. G.

V zadnjih štirih letih v šolskih knjižnicah v povprečju kupljeno zgolj 0,39 knjige na učenca, so pokazale analize. Rezultati so strokovnjake spodbudili, da so pripravili poziv k zagotavljanju namenskih sredstev za kakovostne knjige v šolskih knjižnicah.
Vprašanju dostopnosti kakovostnih slovenskih knjig v šolskih knjižnicah je bila posvečena tudi ena od okroglih miz na 41. Slovenskem knjižnem sejmu. Kot je mogoče prebrati v pozivu, ki bo v naslednjih dneh poslan na vlado, je bralna pismenost temelj učenja, razumevanja sveta in aktivnega državljanstva. Domače in mednarodne raziskave kažejo, da imajo šolske knjižnice ključno vlogo pri razvoju bralne pismenosti, bralne kulture, kritičnega mišljenja ter kulturne











