Pop TV in Kanal A pod lupo: varuh konkurence preverja TV oglaševanje

Necenzurirano 23.09.2025

Agencija za varstvo konkurence (AVK) preiskuje trg televizijskega oglaševanja, na katerem kraljuje Pro Plus. Zadnja analiza je razkrila, da prihaja do kršitev konkurence. Zadnja analiza trga iz leta 2013 razkrila nepravilnosti Bo prevzem T-2 dobil zeleno ali rdečo luč? United bi se lahko postavil po robu Pro Plus Privoščite si nemoteno branje

Na javni Agenciji RS za varstvo konkurence (AVK) so se odločili, da opravijo raziskavo trga televizijskega oglaševanja v Sloveniji. Na podlagi spremljanja trga so namreč zaznali značilnosti, ki terjajo analizo, če na trgu prihaja do omejevanja ali izkrivljanja konkurence. Čeprav je že dolgo časa znano, da veliko večino oglasov pobere največja televizijska hiša Pro Plus, izdajateljica programov Pop TV in Kanal A, na AVK poudarjajo, da raziskava ni usmerjena proti

Slovenija »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem